NOVOSTI
Čašica alkohola je zdrava
04.04.2011
Naučnici kažu da su dokazane koristi od pićenca.
Čaša alkoholnog pića dnevno može da smanji rizike od srčanih problema, otkriva novo istraživanje. Naučnici upozoravaju da samo jedna čaša može da smanji rizike čak i za četvrtinu. Učinak je identičan za sve vrste alkohola, a ne samo vino kao što se ranije mislilo.
Istraživači koji su radili na istraživanju navode da od skromnog konzumiranja alkohola profitiraju i muškarci i žene. Ipak, dr. Susan Brien sa Unierziteta Calgary kaže da veće količine alkohola od jedne čaše ne donose benefit.
"Rezultati istraživanja daju jake argumentezagovornicima skromnog konzumiranja alkohola", zaključila je dr Brien.
Izvor: Domino magazin




















Vaši komentari: