NOVOSTI

Crvenim vinom protiv letnje kijavice

02.09.2010

Rezultati jedne naučne studije pokazali su da se crvenim vinom možemo zaštiti od letnje kijavice i gripa. Bečki stručnjak za zdravlje, profesor Hadermar Bankofer vam nudi nekoliko interesantnih detalja i saveta.

Osmina litre je dovoljna

Crveno vino opušta i oslobađa od stresa, jača srce i krvotok i predupređuje pojavu rane arterioskleroze. Osim toga, crveno vino predstavlja prirodnog ubicu gripa. Bečki stručnjak međutim kaže da je vino alkohol i da bi čovek krajnje umereno trebalo da se odnosi prema njemu.
Crveno vino sadrži specijalni molekul koji poseduje moć da blokira viruse gripa. Ovaj molekul je sastavni deo bioaktivne materije resveratrola za koji je dokazano da se kao zaštitna supstanca javlja u sastavu 72 biljke.

Resveratrol blokira viruse gripa

Italijanska grupa istraživača sa „Instituta Superiore di Sanita“ u Rimu, na čelu sa prof. dr Enrikeom Garačijem (Enrico Garaci) došla je do sledećih saznanja: resveratrol, koji pomaže u oslobađanju od stresa i sprečava pojavu rane arterioskleroze, posebno je aktivan protiv onih virusa koji izazivaju letnji grip.

Izvršene su precizne analize kakvo dejstvo ima resveratrol u crvenom vinu. Bankhofer smatra da kada resveratrol dođe u kontakt sa ćelijom koja je već inficirana virusom gripa, on blokira enzim koji je odgovoran za širenje i razvoj virusa gripa u telu.

Dodajte komentar:

2386

Vaši komentari:



Svet Pica ® 2009-2011. Sva prava zadržana. | Uslovi korišćenja | Kontakt | Oglašavanje | Namestaj Srbija | Samsung Srbija | LG Srbija | Beko Srbija |