NOVOSTI

KO PIJE NEMA PROBLEMA SA REUMOM

03.09.2010

ŠEFILD - Ljubitelji časice imaju još jedan alibi. Naime, naučnici su dokazali da osobe koje imaju običaj da konzumiraju alkohol imaju manje problema sa reumom od ostalih.

Istraživači sa Univerziteta u Šefildu kažu da alkohol ima antiinflamatornu ulogu, što usporava pojavu reumatoidnog poliartritisa. Do danas nije pronađen nikakav lek za bol koji ta bolest izaziva, kao što nije otkriven ni uzrok njenog nastanka.

Istraživači su, međutim, ustanovili da osobe koje u proseku mesečno konzumiraju alkohol deset puta, mnogo manje pate od reumatskih bolova nego osobe koje nikada ili veoma retko konzumiraju umerene količine alkohola, preneli su strani mediji.

Dodajte komentar:

5931

Vaši komentari:



Svet Pica ® 2009-2011. Sva prava zadržana. | Uslovi korišćenja | Kontakt | Oglašavanje | Namestaj Srbija | Samsung Srbija | LG Srbija | Beko Srbija |