NOVOSTI
Vinski gradovi
12.03.2010
NEGOTIN - Republički zavod za zaštitu spomenika kulture apliciraće ove godine za preliminarni upis negotinskih pimnica (Rajac, Rogljevo i Štubik) na listu Svetske kulturne baštine.
- Negotinske pimnice su jedinstven primer narodnog graditeljstva - predočava Bosiljka Tomašević, arhitekta u Republičkom zavodu za zaštitu spomenika kulture. - To su, u pravom smislu te re...
[ Detaljnije... ]
Zemljotres prosuo milione litara najcenjenijeg vina
12.03.2010
Čileanski proizvođači skladištili su vino da bi sačekali bolje dane, ali se ono prosulo u reke i potoke...
Jedinstveni čileanski čokoti polegli su pod težinom zrelog grozda, ali strahuje se da neće izdržati po vrućini, bez vode. Struja posle zemljotresa u mnoge vinarske krajeve još nije stigla, a berba počinje tek za koju nedelju sa prvim jesenjim danima. Do tada,...
[ Detaljnije... ]
Najbolje vinarije u regionu - 13. Jul
11.03.2010
Osim što se može pohvaliti najvećim vinogradom „u mestu“ u Evropi, ova kuća decenijama tržištu nudi standardan kvalitet vina, a posetiocima od nedavno i obilazak Šipčanika, najatraktivnijeg i jednog od najvećih vinskih podruma u regionu.
Nesumnjivo je da je vinarija 13. Jul Plantaže najznačajnija i jedina velika vinogradarsko-vinarska kompanija u Crnog Gori. Ali...
[ Detaljnije... ]
Vino protiv gojaznosti
11.03.2010
Žene koje piju vino u normalnim količinama imaju manji rizik od gojaznosti, piše magazin Internal Medicine.
Nakon istraživanja koje je trajalo 13 godina i u kojem je učestvovalo preko 19.000 žena naučnici su objavili podatke koji ukazuju da se žene ne debljaju od vina, za razliku od drugih alkoholnih pića. Istraživanje je dokazalo da su se žene koje piju crno vino n...
[ Detaljnije... ]
Alkoholom protiv viška kilograma
11.03.2010
Žene koje dnevno piju po dve čaše vina, piva ili nekog drugog žestokog alkoholnog pića izložene su manjoj opasnosti od povećanja telesne težine od onih koje uopšte ne piju, pokazali su rezultati jednog američkog istraživanja.
Istraživači iz bostonske bolnice BWH (Brigham and Women's Hospital) došli su do tih rezultata obavivši anketu sa 19.000 Amerikanki koje nis...
[ Detaljnije... ]
Značajno otkriće: Koreanci otkrili alkohol koji ne izaziva mamurluk
08.03.2010
Dodajući mjehuriće kisika u alkoholna pića moglo bi pomoći u izbjegavanju glavobolja nakon cijelonoćnog opijanja. Istraživači na Univerzitetu u Chungnamu u Koreji otkrili su kako se oni koji piju alkohol u kojem ima više kisika trijezne 30 minuta brže od onih koji konzumiraju uobičajen alkohol. Dr. Kwang-il Kwon, koji je pomagao u istraživanju, kaže da kada se u alk...
[ Detaljnije... ]
Vinari prikupili 670.000 dinara
04.03.2010
Na humanitarnoj aukciji vina za decu u Zvečanskoj održanoj u subotu uveče u restoranu „Julieta“, prikupljeno je oko 670.000 dinara.
Najveću cenu postigla je flaša vina „Lesendro“, a reč je o crnogorskom Vrancu iz 1979. godine, koja je prodata za 2.100 evra. Ovo vino je raritet. Boca koja je prodata jedna od samo dvadeset sačuvanih boca. Donator najskupljeg vina b...
[ Detaljnije... ]
Spavanje u drvenim bacvama
04.03.2010
Ljubiteljima alternativnih smeštaja u Srbiji nudi se drvena burad u kojem je nekada "ležalo" odlično vino. Neobične sobe mogu se iznajmiti u etnoselima u okolini Aleksandrovca po vrlo pristupačnim cenama.
Unutar bureta smešten je udoban krevet, a drveni zidovi pružaju osećaj topline i ušuškanosti. Plafon je dovoljno visok da ležerno možete stajati. Na prednjem delu ...
[ Detaljnije... ]



















