NOVOSTI
Boca vina od 18 litara na aukciji u Londonu
17.02.2010
Jedna džinovska boca francuskog vina stavljena je na aukciju kod Sotbija u Londonu.
Boca je teška 25 kilograma, visoka 75 centimetara i sadrži 18 litara vina.
U pitanju je čuveno vino "Šato ševal blan" (Chateau cheval Blanc), berba 2006. Impozantna boca, prečnika 70 centimetara, procenjena je na 4.100 do 5.500 evra. Aukcija još traje, preneli su britanski mediji pitaj...
[ Detaljnije... ]
Proglašen rakijski delija
16.02.2010
GORNJI MILANOVAC, 15. februara 2010. (Beta) - Proglašenjem pobednika u ponedeljak rano ujutru u Pranjanima na padinama Suvobora završena je osma "Rakijada", takmičenje u ispijanju šljivovice.
Pojedinačni pobednik među 20 takmičara iz četiri ekipe je Dragan Filipović (32) iz Gornjih Branetića sa Rajca, koji je posle pet disciplina ostao na nogama i primio nagradu i le...
[ Detaljnije... ]
Pet šoljica kafe ili čaja protiv tumora mozga
10.02.2010
Ako se dnevno popije pet šoljica kafe ili čaja, male su šanse da se dobije tumor na mozgu, otkriva nova studija koja je urađena na londonskom Imperial koledžu.
Tokom istraživanja, koje je objavljeno u časopisu "Cancer Epidemiology", naučnici su pratili više od 300 muškaraca i žena kod kojih je dijagnostikovan gliom – jedan tip raka koji počinje da raste u mozgu.
...
[ Detaljnije... ]
Pivo jača kosti. Živeli !
10.02.2010
Pivopije su dobile novo opravdanje - sadržaj silicijuma u pivu je toliko visok da njegova konzumacija u umerenim količinama može blagotvorno da utiče na zdravlje kostiju.
Nakon analize sadržaj silicijuma u različitim vrstama piva utvrđeno je da se najveća količina ovog hemijskog elementa, oko 56 miligrama po litru, nalazi u sortama pripremljenim sa ječmom i hmeljom, d...
[ Detaljnije... ]
Zeleni čaj štiti od raka pluća
10.02.2010
Konzumiranje zelenog čaja može da doprinese zaštiti od raka pluća, objavili su stručnjaci koji proučavaju ovu bolest na medicinskom univerzitetu Tajvana.
Istraživanje kojim je bilo obuhvaćeno 500 ljudi potvrdilo je dosadašnje dokaze da ovo piće ima blagotvorno dejstvo protiv raka.
Studijom je utvrđeno da pušači i nepušači koji piju najmanje jednu šolju zelenog ...
[ Detaljnije... ]
Alkohol i seks
08.02.2010
Muškarci koji konzumiraju alkohol bolji u krevetu.
Ako ste mislili da je alkohol loš za potenciju - pogrešili ste, kao i pola planete. Novo istraživanje kaže da alkohol zapravo poboljšava muški nastup u krevetu. Istraživanje sprovedeno na 1.580 australijskih muškaraca pokazalo je da su imali 30 posto manje problema u krevetu nego oni koji su izbegavali alkoholna pića....
[ Detaljnije... ]
Alkoholičar sa samo 6 godina
08.02.2010
Istraživanjem o alkoholizmu koje je sprovela bolnica Hull Royal Infirmary, otkrivena je šokantna informacija - najmlađa žrtva zavisnosti od alkohola ima samo šest godina.
U britanskoj bolnici za borbu protiv zavisnosti u Yorkshireu Hull Royal Infirmary, leči se 175 maloletnih osoba među kojima i neindentifinkovan šestogodišnjak.
'Ne mogu da komentarišem pojedinačne ...
[ Detaljnije... ]
Lek za mamurluk
06.02.2010
Lekari poručuju da su najbolji lek za mamurluk - sveže špargle. Potrebno je da pijete dosta vode, dobro se odmorite i jedete ovo povrće, potvrdilo je novo istraživanje Nacionalnog univerziteta Jej u Južnoj Koreji. Aminokiseline i minerali u šparglama umanjuju glavobolju i štite ćelije jetre od toksina u alkoholu. "Nivo toksina se veoma snižava pošto pojedete šparglu...
[ Detaljnije... ]



















