NOVOSTI
Pivo je zdravo
03.09.2010
Pivo je najzdraviji alkohol, ukoliko se pije u umerenim količinama, kaže se u istraživanju udruženja ljubitelja piva Beer Academy, koja pomaže ljudima da uživaju u pivu. Mi kažemo da izgleda da im pomažu da se osećaju bolje i pored pivskog stomaka i rupa u mozgu.
“Pivo je bogato vitaminima, mineralima i antioksidantima, a sadrži značajan procenat rastvorljivih vl...
[ Detaljnije... ]
Vino protiv gojaznosti
03.09.2010
Žene koje piju vino u normalnim količinama imaju manji rizik od gojaznosti, piše magazin Internal Medicine.
Nakon istraživanja koje je trajalo 13 godina i u kojem je učestvovalo preko 19.000 žena naučnici su objavili podatke koji ukazuju da se žene ne debljaju od vina, za razliku od drugih alkoholnih pića. Istraživanje je dokazalo da su se žene koje piju crno vino n...
[ Detaljnije... ]
Vino za vid
03.09.2010
Naučnici sa Univerziteta Vašington kažu da su u crnom vinu otkrili sastojak koji može da spreči bolesti koje dovode do slepila. Hemijsko jedinjenje resveratrol nalazi se u grožđu, borovnicama, kikirikiju i drugim biljkama, a sprečava očnu angiogenezu - krvarenje oka.
Naučnici kažu da je dokazano da je ovaj sastojak višestruko koristan. Doktor Rajenda S. Apte nav...
[ Detaljnije... ]
Da li nam treba kafa da se razbudimo?
03.09.2010
Mnogi kažu da im mozak ujutro ne funkcioniše normalno dok ne popiju šolju kafe. Međutim, najnovije istraživanje pokazalo je da stimulativni efekat zbog kog je kofein poznat može da bude iluzija.
Oni koji piju dosta kafe mogu da se osećaju razbuđenije nakon prve jutarnje šolje, ali istraživanje je pokazalo da se ovo dešava verovatno zbog toga što se poništava efeka...
[ Detaljnije... ]
Kafa je zdrava?
03.09.2010
Holandski naučnici su zaprepastili mnoge rezultatima novog istraživanja. Oni tvrde da čaj i kafa zapravo pomažu srcu da se izbori protiv bolesti. Ukoliko pijete više od šest šolja čaja dnevno za trećinu ćete smanjiti šanse da vam se dogodi srčani udar.
Konzumiranje dve do četiri šoljice kafe dnevno takođe ima pozitivne učinke na zdravlje srca, a rizik se sma...
[ Detaljnije... ]
Vraća se stari sjaj Rajačkim pivnicama
02.09.2010
Vest da su Negotinske pivnice kandidovane za listu svetske kulturne baštine UNESCO, gromoglasno je odjeknula širom Krajine, a na najpoznatijim, Rajačkim, sa najvećim olakšanjem primio je Slobodan Mišić.
(45), jedan od najmlađih vinara koji podiže nove vinograde i uređuje pivnicu svojih dedova. Ne sumnja da će se pivnice naći na listi svetske baštine i nada se da ...
[ Detaljnije... ]
Pokrajina raspisala konkurs za poljoprivredne kredite
02.09.2010
Pokrajinski fond za razvoj poljoprivrede raspisao je jesenji konkurs za dodelu kredita za opremu za navodnjavanje, staklenike i plastenike, voćarstvo, vinogradarstvo, pčelarstvo i mehanizaciju.
Pravo da konkurišu imaju registrovana poljoprivredna gazdinstva. Kredite Fonda za razvoj poljoprivrede karakteriše niska kamatna stopa koja je od 1,5 do 2,2 odsto, period mirovanja ...
[ Detaljnije... ]
"Župska berba" od 23. do 26. septembra
02.09.2010
Tradicionalna privredno-turistička manifestacija "Župska berba" u Aleksandrovcu održaće se od 23. do 26. septembra, pod motom "Ljubav, vera, nada, vino".
"U okviru trodnevnog programa koji će se odvijati na centralnom gradskom trgu i nekoliko otvorenih scena u gradu, predviđeno je nekoliko koncerata, izložbi i literarnih programa", najavio je predsednik organizacionog o...
[ Detaljnije... ]



















