NOVOSTI
Alkohol menja karakter
23.12.2009
Rezultati istraživanja koje je uradio Heineken pokazuju da se ljudima pod uticajem alkohola menja karakter. Heineken kaže da je istraživanje pokazalo da se pijanci mogu podeliti u nekoliko kategorija. Tako recimo Amerikanci kada se napiju najčešće plaču, Italijani se foliraju, a Mađari postanu agresivni.
Zaključeno je i da se u alkoholisanom stanju pretvaramo u druge ...
[ Detaljnije... ]
Jagode + alkohol + umerenost = zdravo!
10.12.2009
Kada se alkohol pomeša s određenim vrstama voća, kao na primer u koktelu „daiquiri", pojačavaju se njegove karakteristike antioksidansa. Najčešći koktel u koji se stavljaju jagode je „daiquiri", u kome su i limeta ili limunov sok, liker od jagode, šećer i rum. Tokom istraživanja utvrdili su da manja količina alkohola pomešana s jagodama ili kupinama, pojačava a...
[ Detaljnije... ]
Meteoropate treba da izbegavaju kafu i alkohol
10.12.2009
Odavno je potvrđeno da vremenske promene utiču na zdravlje ljudi, pogotovo na pacijente koji pate od neke hronične bolesti. A nagle klimatske promene sve su prisutnije i na našem podneblju.Meteoropata
Nauka je dokazala da ni fizički, ni psihički zdrave osobe nisu imune na promene koje se dešavaju u atmosferi. Umor, nesanica, glavobolja, uznemirenost, najčešći su prob...
[ Detaljnije... ]
Energetska pića - Opasna kao i alkohol
10.12.2009
Novo istraživanje američkih naučnika pokazuje da je predoziranje energetskim pićima opasno kao i konzumiranje alkohola. Vozači koji piju veće količine energentskih pića kako bi ostali budni su jednako opasni kao i oni koji voze auto pod dejstvom alkohola. Razlog je kofein koji u većim količinama može uzrokovati grčenje mišića, nepravilan ili ubrzan rad srca i sman...
[ Detaljnije... ]
Gazirana pića uništavaju zdravlje
10.12.2009
Amerikanci ga zovu "soft drink". Mi bismo ga mogli prevesti sa "osvežavajuće piće" - ne sadrži alkohol, uglavnom je gazirano i pije se hladno, to su one razne kole, ledeni čajevi, oranžade, crne, narandžaste, bezbojne tečnosti, da ne pominjemo imena, što bi rekli političari. Konzumira se uz grickalice, u društvu, u kafiću, dok gledamo TV - prilično često, a to je ...
[ Detaljnije... ]
Vodka u tabletama kao lek
03.12.2009
Ruski naučnici patentirali su alkohol u tabletama koji se lako prenosi, konzumira i dozira, pa bi vodka ubuduće mogla da se pije kao lek.
Profesor Evgenij Moskalev s Tehnološkog univerziteta u Sankt Peterburgu razvio je tehnologiju koja omogućava da se alkohol pretvori u prah i dalje distribuira u obliku pilula.
Ovom novom tehnikom može u čvrsto stanje da se dovede bilo...
[ Detaljnije... ]
Alkohol zdrav - Ali u malim količinama
03.12.2009
Jedna čaša dnevno i živećete duže od onih koji ne piju nikada
Alkohol zdrav - Ali u malim količinama. Ljudi koji piju alkoholna pića ali u umerenim količinama žive duže od onih koje uopšte ne piju, pokazalo je novo istraživanje. Rezultati su potvrdili zaključke prethodnih istraživanja da veći rizik od rane smrti imaju osobe koje uopšte ne piju alkohol. Potvrđe...
[ Detaljnije... ]
Alkohol štiti srce
26.11.2009
Svakodnevna konzumacija alkohola smanjuje mogućnost srčanih oboljenja kod muškaraca, rezultat je u najnovijeg španskog istraživanja. Velike količine alkohola su korisnije za muškarce, pošto žene koje piju alkohol nisu imale iste rezultate kao muškarci.
Oni koji su pili manje od čašice dnevno rizik od srčanih oboljenja je manji za 35 odsto. Kod onih koji su pili od...
[ Detaljnije... ]



















